HengeloTanda paksi naikAsas industri

  • masa pelepasan:2024-04-05 12:44:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:334
  • Penerangan pantas:

    Hengelo,Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan diteta

Kandungan artikel

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi) cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah,HengeloTekanan hidraulik paksi boarding tetap, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, kemungkinan untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan yang menggunakan kemampuan muatan berbeza, muatan berlebihan dan muatan barang secara ketat dilarang.

Papan.

Al `ArishOperasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Papan.


HengeloTanda paksi naikAsas industri



Mengatasi masalah ini, pengaturan silinder hidraulik terbatas oleh ruang terbatas. Oleh itu, bagaimana untuk mengatur lif dalam ruang terbatas sementara memenuhi keperluan muatan dan prestasi platform angkat adalah masalah penting yang perlu diselesaikan untuk meningkatkan prestasi keseluruhan platform angkat. Analyzed the issue of unstable lifting speed of elevators, and sought a hydraulic cylinder device that can reduce hydraulic cylinder thrust and stabilize platform lifting speed while meeting structural design requirements.

Integrasikan maklumat penyelidikan pilih papan yang berkesan pada kos, dan pilih produk yang sesuai berdasarkan parameter teknikal, praktikal, universaliti, dan situasi sebenar jambatan naik bimbit.

Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.

PenawaranWalaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik, bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, you need to explain it well to your friends. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti sambungan yang digunakan oleh banyak penghasil logistik diantara forklift dan trak. Fungsinya adalah untuk memudahkan muatan dan membuang barang, mengurangkan secara efektif biaya muatan dan membuang manual, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan dengan itu sangat mempercepat keseluruhan efisiensi kerja syarikat logistik. Semua orang tahu bahawa umumnya terdapat perbezaan tertentu antara saiz dan tinggi trak dan tinggi platform memuatkan dan memuatkan, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil, menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

Titik lain untuk diperhatikan ialah pemilihan jambatan penerbangan hidraulik tetap juga perlu diperhatikan. Pertama, perlu menjelaskan skop penggunaan jambatan penerbangan hidraulik tetap. Selain itu, melakukan kajian pasar yang cukup di hadapan, memilih penghasil tanda lama jambatan naik, dan menggabungkan kemampuan perkhidmatan penghasil dan selepas jualan. Selagi platform angkat mempunyai kualiti peralatan yang baik, prestasi lengkap, dan peralatan keselamatan lengkap,HengeloTekanan hidraulik paksi naik bimbit, ia boleh dianggap dengan harga yang besar.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.


HengeloTanda paksi naikAsas industri



Papan.

Jabatan jualanAda plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.

Sebagai alat utama untuk memuatkan dan memuatkan barang di gudang, jembatan pemuatan hidraulik bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses pemuatan dan memuatkan gudang. Editor memberitahu anda bahawa lebih dan lebih syarikat dan gudang telah memasang jambatan boarding hidraulik tetap. Mekanisasi bahan-bahan dan alat, pemecut siklus operasi kargo, dan jumlah yang meningkat pembuatan dan pembuatan kargo. Jembatan penerbangan hidraulik tetap berkhidmat sebagai jembatan antara garpu dan kereta. Selain itu, dalam produksi jambatan boarding hidraulik, ia memerlukan proses produksi yang lebih baik. Kerana jenis produk ini memerlukan penggunaan bahan-bahan yang sangat sedikit untuk mencapai kapasitas pembawa muatan yang lebih tinggi, ia adalah semulajadi bagi produk untuk mencapai kapasitas pembawa muatan yang lebih baik,HengeloJembatan boarding bergerak, dan ia adalah semulajadi diperlukan untuk mempunyai proses produksi yang lebih baik dalam produksi. Namun, beberapa penghasil tidak memperbaiki peralatan penywelding mereka dengan baik atau tidak mencapai keuntungan teknologi yang sepadan, yang menyebabkan penurunan semulajadi kualiti produk. Oleh itu, kemampuan untuk meningkatkan kualiti produk bergantung pada kekuatan pembuat. If the strength is not reached it is naturally difficult to have good quality.

Dengan pembangunan cepat masa, industri logistik juga telah berkembang cepat dalam berbagai industri. Jembatan naik kecil telah menjadi peralatan utama pilihan untuk membantu pengangkutan dalam pelbagai perusahaan. Selanjutnya, mari kita lihat kehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil.

HengeloApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan, perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Pemasangan keretapi panduan juga merupakan titik kunci dalam pemasangan jambatan naik bimbit. Untuk itu fokus adalah untuk melaksanakan jumlah lemak yang sesuai pada keretapi panduan sebelum pemasangan, untuk memastikan keadaan yang baik. Terdapat satu perbezaan yang dibenarkan untuk perpendikulati keretapi panduan. Secara umum, ia ditentukan untuk berada dalam mm. Jika perlu, gelang dinding boleh dipasang.


HengeloMaklumat produk lain
  • ArseneTrain boarding bridgepengilang

    ArseneTrain boarding bridgepengilang

  • ForliCustomized hydraulic fixed boarding bridgeRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    ForliCustomized hydraulic fixed boarding bridgeRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ForliPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPenyelenggaraan yang buruk akan menyebab

    ForliPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriPenyelenggaraan yang buruk akan menyebab

  • ForliLift kecil dupleks rumah tanggaKesan operasi tanpa pemandu

    ForliLift kecil dupleks rumah tanggaKesan operasi tanpa pemandu

  • PurwodadiPembuat pengubah jenis kering 80 KVABagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

    PurwodadiPembuat pengubah jenis kering 80 KVABagaimana kita dapat memanfaatkan segala yang terbaik

  • Hong KongJadual penangkapan hidraulik garpu guntingDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    Hong KongJadual penangkapan hidraulik garpu guntingDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • Hong KongTruck boarding bridgeTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

    Hong KongTruck boarding bridgeTeknologi apa yang diperlukan untuk pengeluaran

  • CarrigalineForklift boarding bridgeTingkatkan inovasi

    CarrigalineForklift boarding bridgeTingkatkan inovasi

  • segera:Peringatan: Maklumat HengeloTanda paksi naikAsas industri memberi anda HengeloTanda paksi naikAsas industri oleh syarikat kami, perkhidmatan HengeloTanda paksi naikAsas industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HengeloTanda paksi naikAsas industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HengeloTanda paksi naikAsas industri. HengeloTanda paksi naikAsas industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HengeloTanda paksi naikAsas industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!